Lūdzu, atbildiet uz īsiem jautājumiem, un mēs jums nosūtīsim piemērotu katalogu.
Aizpildiet veidlapu, un mēs jums nosūtīsim katalogu.
Kādai telpai ir nepieciešamas mēbeles?
Kas jūs interesē?
Kāds ir jūsu budžets?
Lūdzu atbildēt uz sekojošajiem jautājumiem, lai mēs varētu sagatavot piedāvajumu.
Aizpildiet formu lai mūsu speciālists varētu ar Jums sazināties
Kadas mēbeles Jūs interesē?
Kāds daudzums?
+
Jūsu budžets
Jūsu velmes
Saņemiet biroja mēbeļu katalogu
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs Jums nosūtīsim katalogu
Saņemt piedāvājumu
Aizpildiet veidlapu, un mūsu speciālists ar Jūms sazināsies!
JAUNUMI

Kā aiztaupīt 300 arhitekta darba stundas?

Patiesībā, mēs piedāvājam ne tikai aiztaupīt jūsu laiku, bet vēl arī to apmaksāt. Vajadzību pēc šī raksta sapratām pēc kādas sarunas ar arhitektu, kurš pēc mūsu pakalpojumu īsa izklāsta uzdeva atkailinoši tiešu jautājumu – kas ir mans ieguvumus no sadarbības ar tādu interjera ģenerāluzņēmēju? Jautājums vietā. Atbildēsim.

Interjera projektu arhitekts, protams, var realizēt arī pats, uzņemoties vadīt visu apakšuzņēmēju un piegādātāju komandu, uzraugot ražotāju darbu, meklēt materiālus, to paraugus, organizēt loģistiku, uzstādīšanu, utt. Vai arī var to visu uzticēt interjera ģenerāluzņēmējam, kas viņam par iesaisti ražošanas procesā vēl samaksā kopdarba komisijas maksu. Bet par visu pēc kārtas - paskatīsimies uz interjera projekta sastāvdaļām un to, ko arhitekts un dizaineris no sadarbības ar interjera projektu vadītāju eventuāli iegūst. Naudā, graudā un ietaupītā laikā.


Sāksim. Uzmērīšana.


Nekas no tālāk aprakstītā, visticamāk, jums kā mūsu nozares speciālistam nebūs jaunums, ja esat interjera projektus jau realizējis/-usi. Tomēr atkārtošana esot zināšanu māte, tapēc izdalīsim visus projekta izstrādes posmus, kā arī laika un citu resursu patēriņu tos īstenojot – ieguvums, mūsuprāt, ir acīmredzams.


Tātad. Pirmais solis – uzmērīšana. Lai arhitektam nav jāapseko katrs iekārtojamo telpu stūrītis, to izdara interjera projektu vadītājs. Procesa gaitā mēs komunicējam ar celtnieku, elektriķi, santehniķi, kā arī grīdu, kamīnu, žalūziju, vājstrāvas, flīzēšanas meistariem, saprotam kādas ir katras iesaistītās puses ieceres un kā tās savietojamas savā starpā. Literāri izsakoties, te vietā būs atsauce uz Mērijas Šellijas slaveno darbu “Frankenšteins” – lai kopā liekamais organisms būtu dzīvotspējīgs, visām tā komponentēm ir jāsadarbojas.


Materiālu izvēle


Labās ziņas – jebkurai interjera projekta sadaļai ir ražošanas varianti. Gan mēbelēm, gan to apdarei un furnitūrai. Apsekojot realizācijas variantus mēs iesakam kā to pašu arhitekta vai dizainera ideju var realizēt ergonomiskāk, nezaudējot kvalitāti un kur nu bez tā – iekļaujoties pasūtītāja norādītajā budžetā. Mēs izvērtējam risinājumus no koka, stikla, akmens vai metāla meistaru iespējām un piedāvājam interjera autoram izvēlēties.


Turklāt šis process kļūst daudz ātrāks, ja to uzņemas projektu vadītājs, kas pārzin katra materiāla drēbi un tā specifiskās īpašības. Piemērs. Jūs esat iecerējis galda virsmu ar matētu pārklājumu – tam būs nepieciešama nepārtaukta virsams tīrīšanu ar speciāliem līdzekļiem, tapēc varbūt piemērotāks ir cits materiāls, kas panāks to pašu vizuālo efektu? Marmors virtuvē izskatīsies labi, bet ir pagalam nepraktisks – iespējams apsvērsiet keramiku, granītu vai mākslīgo akmeni? Tā kā interjera projekta sastāvdaļas reizēm mērāmas desmitos, alternatīvu risinājumu cenu aprēķināšana arhitektam būtiski ietaupīs laiku.


Aprēķinu sagatavošana


Iespējams, vislaikietilpīgākais process. Tā gaitā jāsazinās ar vairāku nozaru speciālistiem, kas pārdod konkrēto materiālu. Katram no tiem ir savs piegādes laiks un minimālā pasūtījuma apjoms. Izvēlējāties nažfiniera apdari un jums vajadzīgas tikai pāris loksnes, bet ražotājs to pārdod tikai standarta pakā, no kurās lielāko daļu jums nemaz nevajadzēs? Meklējam risinājumu.


Otra priekšrocība interjera projektu ģenerāluzņēmējam ir kontaktu skaits. Puslīdz visiem zināmi ir, piemēram, trīs akmens materiālu piegādātāji, bet projektu vadītājs zina vairāk un var salīdzināt plašāku cenu un piedāvājumu klāstu. Turklāt generāluzņēmējs sazinās ar ražotāju un izrunā, kā konkrēto materiālu padarīt lietošanā dzīvospējīgāku, lai tas nav jāmaina ik pa pāris gadiem. Te jau vairs nav runa par ietaupītām darba stundām, bet kvalitātes kāpināšanu, ko pasūtītājs gala rezultātā novērtēs.


Paraugu saskaņošana


Reti kuram arhitektam birojā ir iekārota noliktava ar paraugu kolekcijām no visiem vēlamajiem ražotājiem un piegādātājiem. Mums ir. Tā vietā, lai jūs iegūtu iespēju aptaustīt un apskatīt vēlamo materiālu un pats tos apsekotu pie neskaitāmiem ražotājiem, Ospace projektu vadītājs tos sagatavos – atliks tikai izvēlēties.


Rasējumu izstrāde



Piņķerīgs, bet absolūti nepieciešams darbs – tehnisko rasējumu izstrāde līdz pat sīkākajām detaļām. Paņemsim kaut vai mezglus – risinājumi mēdz ietvert dažadus materiālus, kurus jasavieto kopā. Ģenerāluzņēmējs izstrādā plānu, kurā arhitekts uzskatāmi redz risinājuma reālo konstruktīvo uzbūvi šķērsgriezumos. Īsāk - rasējot tiek ņemtas vērā visas tehniskās prasības,
kā arī ražošanas materiālu tehnoloģiskās iespējas.

Šim posmam seko ražošana, kuras ietvaros mūsu projektu vadītājs seko līdzi procesam, lai viss top pēc saskaņotiem rasējumiem un pasūtītāja prasītā. Te ideja no tehniskā rasējuma sāk pārtapt reālā taustāmā mēbelē, jeb kā mūsu interjera projektu vadītāji to trāpīgi ir formulējuši – ideja ir iznēsāta, sākas dzemdības.


Loģistika un uzstādīšana


Ne visi pasūtītie materiāli ir sagādājami rīt ap brokastu laiku – katram ir savs piegādes termiņš un kamēr nav atnākušas pārējas sastāvdaļas, pie ražošanas nevar ķerties. Mēs atvieglojam šo procesu, piedāvājot klientiem materiālu uzglabāšanu noliktavā, kamēr – gastronomiski izsakoties – visas rasola sastāvaļas ir ražošanai piegādātas.


Ar uzstādīšanu sākas mēbeļnieku bezmiega naktis – termiņi spiež trakāk kā par pieciem izmēriem mazāka kurpe. Kaut kas piegādes vai uzstādīšanas laikā salūzt un ir nekavējoties jāmaina. Reti kurš arhitekts gribēs nodarboties ar reklamācijas birokrātiju, kad bojātu materiālu vajadzēs nomainīt ASAP. Tehniskas ķibeles projekta ražošanas fazē ir bijušas un vienmēr būs, tāpēc mēs nodrošinam regulārus statusa apdeitus, lai gan pasūtītājs, gan interjera autors zina, kas atrodas kādā realizācijas stadijā.


La grande finale...


…jeb projekta nodošana ekspluatācijā. Pirms pasūtītājam tiek atrādītas visas pasūtītās un saražotās pozīcijas, interjera ģenerāluzņēmējs kopā ar arhitektu apseko objektu kvalitātes kontroles veikšanai. Skaidra kā svētdiena ir atziņa – jebkura interjera projekta realizācijā būs nepieciešamas korekcijas un papildinājumi sākotnējai iecerei. Mūsu pienākums ir visas veicamās izmaiņas pamanīt un ar pasūtītāju pirms darbu uzsākšanas saskaņot.

Ja jūs rakstu izlasījāt līdz šai rindkopai – apsveicam ar izturību. Tomēr tās varētu nepietikt, ja visu augšminēto arhitekts vai dizaineris gribēs iznest uz saviem pleciem. Kā mēs paši raskturojam ģenerāluzņēmēja darba specifiku – mēs klientiem pārdodam savus zilumus, nobrāztos ceļgalus un punus pierē, jo 18 gadu ilgās pieredzes apbalvoti mēs zinām, kur tos var iegūt un līdz ar to - kā no tiem izvairīties.