JAUNUMI

Uzņēmuma HRMNY biroja telpas

Arhitektūras projekts - Open AD

Projekta vadība - Artūrs Nedeļskis

Foto - Alvis Rozenbergs

Nesen pabeidzām darbu pie mēbeļu izgatavošanas un uzstādīšanas HRMNY birojā, kas atrodas daudzfunkcionālajā kompleksā Zunda Towers. Šis bija komplekss projekts, pie kura strādājām vairākus mēnešus, un tas ir kļuvis par vienu no nozīmīgākajiem pēdējā laika darbiem.
Ēkai, kurā atrodas birojs, ir neparasta forma ar gandrīz apaļu fasādi. Izgatavot mēbeles šāda veida objektam nebija viegls uzdevums, piemēram, grīdlīstes un citas detaļas bija izliektas, un to ražošanā tika izmantoti dažādi materiāli - alumīnijs, akmens, misiņš, metāls, koks un arī integrēts apgaismojums.

Tas nozīmēja arī to, ka gandrīz visām mēbelēm bija jābūt iedziļinātām, pielāgojoties ēkas formai. Par spīti izaicinājumiem Ospace pieņēma tos un ķērās pie projekta īstenošanas.
Projekta specifika prasīja pievērst īpašu uzmanību katrai detaļai, jo projektēšanas komanda bija izstrādājusi individuālas, īpaši klienta vajadzībām pielāgotas biroja telpas, bet mūsu uzdevums bija radīt mēbeles, kas atbilstu šīm prasībām.

Kopumā projektā tika izmantoti vidažādākie materiāli, tostarp krāsots MDF, finieris, alumīnijs un tādi ekskluzīvi materiāli kā īsts granīts un misiņa inkrustācijas.
Īpaši šim projektam no akmens un finiera tika izgatavoti levitējoši galdi, kuriem nebija kāju un kuri balstījās uz sānu galdiņa. To uzstādīšana prasīja specifiskas komandas prasmes un zināšanas, jo šie darbi bija jāveic vienlaikus ar celtniecības darbiem.

Rezultātā visas izstrādātās mēbeles bija ne tikai funkcionālas, bet arī demonstrēja pievilcīgu dizaina risinājumu, kas birojam piešķīra oriģinalitāti un vizuālu vieglumu.
Īpaši projektētajām "klusajām kabīnēm" tika izgatavoti dīvāni un mīkstie sienu un griestu paneļi, kas ne tikai ļauj darbiniekiem runāt pa telefonu ērtā vidē, bet arī palīdz samazināt trokšņa līmeni birojā, kas ir svarīgs faktors darba efektivitātes uzlabošanai.

Vēl viena īpaša iezīme bija mēbeļu uzstādīšana būvniecības procesa laikā, kas prasīja papildu pūles un sadarbošanos ar visiem darbuzņēmējiem, dizaineriem un, protams, ar klientu, lai nodrošinātu projekta atbildistību mūsdienu biroja telpu kopējai koncepcijai.
Šī projekta īstenošana aizņēma trīs mēnešus. Pirmajā posmā tika saskaņoti tehniskie rasējumi, kas saistīti ar būvniecību. Visi darbi noritēja paralēli, kamēr tika būvētas biroja telpu sienas. Mūsu komanda veica mērījumus, rasēja un saskaņoja rasējumus ar dizaineriem un klientu.

Kad visi mērījumi un tehniskie rasējumi bija veikti un apstiprināti, sākās mēbeļu un apdares elementu ražošana. Šis process ilga aptuveni astoņas nedēļas, kuru laikā tika izgatavotas nepieciešamās detaļas un sastāvdaļas.
Kad ražošana bija pabeigta, sākās mēbeļu un dizaina elementu montāža. Šis posms ilga aptuveni divas nedēļas un ietvēra iebūvēto mēbeļu uzstādīšanu, kā arī dekoratīvo elementu, apgaismojuma un citu detaļu izvietošanu.
Kopumā HRMNY biroja projekts bija spilgts piemērs tam, kā nestandarta risinājumus mēbeļu dizainā var izmantot, lai radītu unikālu telpu.
Mēs jūtamies gandarīti par iznākumu, un nav pārsteigums, ka arī klients ar rezultātu ir apmierināts, un dizaineri uzslavē projekta īstenošanas augsto līmeni.